lørdag den 18. oktober 2014

En lille regnbuefarvet kanin





Da jeg nu havde lavet en kaninbamse, huskede jeg, at Liva har ønsket sig en lille babykanin til sine to andre kaniner. Kaninen med lyserød kjole og kaninen med regnbuefarvet kjole.
Denne lille kanin lavede jeg ret hurtigt, da den er lille og enkel. Kaninen fik afslutningsvis et "L" på trøjen, så den blev en mere personlig gave.
Der er noget tilfredsstillende i at kunne producere en ide hurtigt. Dog er jeg slet ikke vild med det grove udseende den får, da maskerne synes større på små ting. Jeg vil nok altid være tilhænger af, at lave lidt større og mere detaljerede ting, hvor udtrykket er finere.
Liva blev glad, så missionen lykkedes. Selvom jeg havde det som om, jeg havde lavet en nøglering og ikke en bamse.
Det er bare sjovere at "lege" end at lave en simpel bestillingssag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar